Persian Arabic Azerbaijani Chinese (Simplified) English French German Hebrew Italian Japanese Korean Portuguese Russian Spanish
چهارشنبه, دسامبر 11, 2019

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

موقعی که شما از برنامه های پرو کسی ( فی ل ت ر ش ک ن ) استفاده میکنید بعد ازبستن برنامه دیگر شما قادر نخواهید بود به اینترنت وصل شوید و خطای  کانکشن نمایش داده میشود.

برای رفع این مشکل شما باید

 

1- به کنترل پنل مراجعه نمایید

2- دنبال internet options  بگردید و آن را باز نمایید.

3- روی سر برگ  connections بروید و روی  Lan settings کلیک کنید.

4- تیک جلوی proxy  server را بردارید .

5- ok , ok  را بزنید تا پنجره بسته شود.

بعد از انجام مراحل بالا مرورگر اینترنت خود را بازکنید و اتصال اینترنت را چک نمایید.

مشکل شما برطرف شده است.

در صورتی که هنوز مشکل اتصال دارید با ما تماس بگیرید  9099070421

 

در این ماه

1
خدمات اضافه شده سخت افزاری شامل
خدمات سخت افزار
تعمیر دستگاه الکترونیکی موسیقی yamaha- korg
2
خدمات نرم افزاری اضافه شده
نرم افزار
نصب نرم افزارهای حسابداری - نصب نرم افزاریهای گرافیک
3
خدمات اینترنتی اضافه شده
اینترنت
ثبت نام اینترنت آسیاتک - و شاتل

ورود به سایت

 
 
 
برای حل مشکل کامپیوتری و موبایل اعم از نرم افزار و سخت افزار
 
می توانید به این لینک برویدمشاوره کتبی آنلاین  
 
در فرم نشان داده شده اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید .
 
بعد روی پرداخت کلیک کنید و پس از پرداخت وجه 
 
ما در اسرع وقت به سوال شما توسط آدرس ایمیل وارد شده پاسخ می دهیم .